Cumpărăturile generate de începerea noului an şcolar aduc un plus de 20 – 25% la vânzări

Telefoanele, laptopurile, tablete, multifuncţionalele, sistemele PC, componentele pentru PC şi televizoarele sunt cele mai vândute produse în perioada de dinaintea începerii anului şcolar, iar cumpărăturile generate de începerea noului an şcolar aduc un plus de 20 – 25% la vânzări, a anunţat, joi, retailerul evoMAG.

Finalul lunii august şi începutul lunii septembrie sunt sinonime cu creşterea accelerată a vânzărilor în retail şi, aşa cum reiese din comportamentul de consum al clienţilor, este cel mai bun moment de achiziţie de dinaintea campaniei de Black Friday, potrivit retailerului.

”Punem accentul în această campanie pe produse de bună calitate, dar la un preţ scăzut, pentru ca orice copil din România să aibă acces la produsele din categoria IT&C de care are nevoie pentru şcoală”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

Începând cu 26 august şi până pe 8 septembrie, evoMAG desfăşoară campania „Back to School” şi oferă reduceri de până la 70% la peste 3.500 de produse. Astfel, până la începerea şcolii, consumatorii pot achiziţiona de la evoMAG calculatoare refurbished la preţuri care pornesc de la 199 de lei sau laptopuri Lenovo la 1.499 lei.

”Ne aşteptăm şi anul acesta la o creştere de 20 – 25% a vânzărilor în perioada următoare, pe fondul cumpărăturilor generate de începerea noului an şcolar”, spune Mihai Pătraşcu, menţionând că un avans similar în vânzări se va resimţi la nivelul întregii pieţe de retail online IT&C.

Pentru a îmbina atât dorinţa de tehnologie nouă, dar şi un preţ bun, românii urmăresc cu atenţie campaniile de reduceri din retail şi sunt atenţi la fiecare detaliu care le poate oferi avantaje în plus la achiziţie, precum: licenţa Windows gratuită, livrare în condiţii avantajoase, garanţie extinsă sau achiziţii în rate direct de la retailer.

viewscntnews.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *