STUDIU: Începerea şcolii creşte vânzările de calculatoare cu 25%,

Începerea noului an şcolar aduce o majorare a vânzărilor de calculatoare cu aproximativ 25%, pe fondul creşterii cererii de astfel de echipamente, preţul mediul al unui calculator urcând la 1.600 de lei, se arată într-un studiu evoMAG, unul dintre cei mai mari retaileri online electro-IT din România. Acesta menţionează că românii îşi doresc calculatoare de ultimă generaţie, cu tehnologie nouă şi putere de procesare mare.

”Evoluţia este cu atât mai importantă, cu cât se aliniază tendinţei de creştere la nivel naţional şi mondial şi arată clar un interes mai mare din partea consumatorilor către sistemele desktop clasice, faţă de anii anteriori”, arată studiul.

În acelaşi timp, bugetul alocat de clienţi pentru pregătirile necesare începerii anului şcolar este în creştere, consumatorii fiind dispuşi să cheltuiască circa 2.000 de lei pentru achiziţia unui calculator, a unei imprimante, a unui monitor şi a accesoriilor necesare: tastatură, mouse, boxe, consumabile etc.

Bugetul este cu aproximativ 10% mai mare faţă de anul trecut, ca urmare a creşterii consumului la nivel general, al disponibilităţii consumatorilor de  a cheltui mai mult, dar şi a promoţiilor oferite de retailerii specializaţi, spun reprezentanţii evoMAG.

”Românii îşi doresc calculatoare de ultimă generaţie, cu tehnologie nouă şi putere de procesare mare. Pentru un astfel de sistem, sunt dispuşi să plătească un preţ mediu de 1.600 de lei, mai mare cu aproximativ 10% decât anii trecuţi. Pentru a îmbina atât dorinţa de tehnologie nouă, dar şi un preţ bun, românii urmăresc cu atenţie campaniile de reduceri din retail şi sunt atenţi la fiecare detaliu care le poate oferi avantaje în plus la achiziţie, precum: licenţa Windows gratuită, livrare gratuită, garanţie extinsă sau achiziţii în rate direct de la retailer”, arată studiul.

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerţ electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuţilor.

evoMAG este companie românească de familie, fondată în 2005, de Mihai Pătraşcu, care ocupă, în continuare, poziţia de director general.

 

 

news.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *