Informații importante pentru beneficiarii de tichete sociale pentru mese calde

Direcția de Asistență Socială Deva îi informează pe deținătorii de tichete sociale pe suport electronic pentru mese calde, despre pașii pe care trebuie să îi urmeze dacă au pierdut cardul sau PIN-ul sau dacă constată că nu au bani pe card.

Ce faci dacă ai pierdut PIN-ul

În cazul în care un beneficiar a pierdut PIN-ul, acesta sau un membru al familiei sau reprezentantul UAT (Direcția de Asistență Socială Deva) va contacta direct emitentul cardului: Edenred, tel. 021 301 33 66, adresă e-mail: scard@edenred.com, în vederea reemiterii unui nou PIN.

Codul PIN este un element care se referă strict la funcționalitatea cardului și nu este nevoie ca Instituția Prefectului sau Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene  să fie informate.

Sumele încărcate pe card nu se pierd și vor putea fi utilizate după emiterea noului PIN.

Procedură de urmat pentru card pierdut

În cazul pierderii cardului social pentru mese calde, beneficiarul, un membru al familiei sau reprezentantul UAT (Direcția de Asistență Socială Deva)  trebuie să blocheze cardul. Poate face acest lucru înștiințând unitatea emitentă – Edenred, la numărul de tel. 021 301 33 66, adresă e-mail: scard@edenred.com. Utilizarea cardului va fi blocată de emitent.

Beneficiarul cardului informează de asemenea Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (informații absolute necesare, în format editabil: nume/prenume, CNP, adresa poștală) la adresa de e-mail dana.patru@mfe.gov.ro sau Direcția de Asisitență Socială Deva la telefon 0254.218.030 sau 0726322251.

Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene va comanda carduri noi pentru persoanele care au declarat cardul pierdut. Emitentul va expedia către Instituția Prefectului cardurile reemise.  Destinatarii vor ridica noile carduri de la sediul Direcției de Asistență Socială Deva, după ce fac dovada identității.

Este esențial însă ca imediat după ce ați  constatat pierderea cardului să anunțați unitatea emitentă pentru a bloca cardul și pentru a preveni utilizarea frauduloasă a acestuia.

Card nealimentat

Deținătorul cardului sau un membru al familiei anunță Direcția de Asistență Socială Deva în legătură cu situația card nealimentat/lipsă fonduri.

Lista unităților de alimentație din municipiul Deva, partenere EDENRED care servesc mese calde o găsiți accesând link-ul http://www.primariadeva.ro/fisiere/module_fisiere/15874/LISTA-UNITATI-ALIMENTATIE-MESE-CALDE-JPG

Direcția de Asistență Socială Deva

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *