Lucrările feroviare între Simeria și Sighișoara se apropie de final

Lucrările feroviare între Simeria și Sighișoara se apropie de final. CFR urmează ca în perioada august-noiembrie să recepționeze lucrările finalizate la infrastructura feroviară între Simeria şi Sighişoara.

Aceasta este parte componentă a Coridorului Rin – Dunăre (ramura nordică). Lucrările au început în anul 2012.

O dată cu finalizarea mai multor categorii de lucrări pe tronsonul Simeria – Sighișoara, CFR SA a programat, pentru perioada august – noiembrie, recepțiile la finalizarea lucrărilor pentru următoarele specialități feroviare:
– terasamente, infrastructură, suprastructură;
– poduri, podeţe, tuneluri, viaducte, pasaje rutiere, treceri la nivel;
– lucrări de energoalimentare, linie de contact;
– construcţii civile în stații și instalațiile aferente, sisteme de informare, substaţii de trancţiune şi lucrări de protecţia mediului.

“Lucrările de modernizare a infrastructurii feroviare pe cele 5 tronsoane cuprinse între Simeria și Sighișoara au un grad de complexitate ridicat din punct de vedere al lucrărilor executate pe întregul traseu. Vorbim despre modernizarea a aproximativ 170 km de cale ferată dublă, 22 de staţii de cale ferată, puncte de oprire, halte de mișcare, peste 240 poduri/podeţe/tuneluri feroviare, 11 pasaje inferioare/superioare şi 4 substaţii de tracţiune. Este un traseu pe care s-au construit 3 noi tuneluri (Turdaș, Sighișoara și Daneș), un pod în formă de arc și varianate noi de traseu, construcții care asigură atingerea vitezei maxime de circulaţie de 160 km/h pe o lungime cât mai mare a acestui traseu, precizează Constantin AXINIA, directorul general al CFR SA.

 

Colaborator

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *