Turismul intern îşi reia creşterea de dinainte de pandemie

Angajaţii care primesc beneficii flexibile în platforma Benefit au reluat achiziţia de vacanţe în România, iar în ultimele 6 luni, 4 din 10 utilizatori ai platformei au utilizat bugetele de beneficii primite de la angajatori pentru achiziţia de vouchere de vacanţă, arată datele platformei.

„Angajaţii care primesc beneficii flexibile în platforma Benefit au reluat achiziţia de vacanţe în România. În ultimele 6 luni, 4 din 10 utilizatori ai platformei au utilizat bugetele de beneficii primite de la angajatori pentru achiziţia de vouchere de vacanţă, indicând reluarea trendului ascendent de dinainte de pandemie”, potrivit datelor  platformei de beneficii extrasalariale Benefit, o companie Edenred, emitent de carduri, tichete şi soluţii pentru beneficii extra-salariale.

Voucherele de vacanţă sunt al doilea cel mai dorit beneficiu de către utilizatorii platformei Benefit, care arată că interesul pentru turismul intern este în creştere, după o perioadă de provocări.

„Anul acesta, se observă un apetit crescut pentru călătoriile interne în rândul angajaţilor din România, mai uşor accesibile în condiţii de siguranţă. După o perioadă de provocări pentru turismul intern, turiştii au reluat achiziţia de vacanţe în ţară. În ultimele 6 luni, tranzacţiile efectuate în categoria Turism intern din platforma Benefit s-au dublat şi trendul este promiţător. Voucherele de vacanţă sunt al doilea cel mai dorit beneficiu extrasalarial din platforma Benefit, după tichetele de masă. Utilizând o facilitate unică oferită de platforma de beneficii flexibile, angajaţii şi-au putut cumula bugetele pe parcursul mai multor luni, iar acum pot folosi sume mai mari pentru achiziţia vacanţelor interne, prin intermediul voucherelor de vacanţă”, spune Codruţ Nicolau, general manager Edenred România şi Benefit.

Turiştii care călătoresc în ţară sunt mai atraşi de destinaţii care facilitează menţinerea practicilor de distanţare fizică.

Comportamentul utilizatorilor Benefit indică deja că mulţi dintre angajaţii care călătoresc în România aleg, pentru această vară, destinaţii în mediul rural, în special atunci când călătoresc cu familia. Dacă în 2019, principalele destinaţii vizate erau litoralul şi marile oraşe (pentru city-break), în 2021 a crescut interesul pentru locuri mai puţin cunoscute, cu atât mai mult cu cât acestea promit reducerea expunerii la COVID-19.

Angajatorii din mediul privat pot acorda vouchere de vacanţă salariaţilor în limita a 6 salarii minime brute/ angajat/ în decursul unui an fiscal pentru a beneficia de facilităţile fiscale aferente acestora. Astfel, pentru voucherele de vacanţă oferite în această limită, angajatorului nu îi revin obligaţii de plată, iar angajatul plăteşte doar impozitul pe venit de 10%.

Angajaţii pot utiliza voucherele de vacanţă la hoteluri, pensiuni şi agenţii de turism din România aflate în reţeaua de parteneri a emitenţilor.

Edenred este lider de piaţă ca platformă de servicii şi plăţi, conectând peste 50 de milioane de angajaţi şi 2 milioane de comercianţi parteneri prin intermediul a peste 850.000 de clienţi corporativi în 46 de ţări.

Edenred oferă soluţii de plată cu destinaţii specifice pentru alimentaţie (tichete de masă), flote auto şi mobilitate (soluţii multi-energy, mentenanţă, taxe de drum, parcări şi vouchere de transport), stimulente (vouchere şi carduri cadou, platforme dedicate angajaţilor) şi plăţi corporative (carduri de plată virtuale).

Edenred are 10.000 de angajaţi.

În 2020, grupul a gestionat un volum de afaceri de aproape 30 de miliarde de euro. Edenred este cotată la bursa de valori Euronext Paris.

 

 

news.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *