Hunedoreanul care te ciuruiește cu bijuterii

Singurul lucru care trăda durerea femeii erau două lacrimi aninate de gene.  Ochii umezi erau într-o ciudată contradicție cu mimica zâmbitoare a feței clientei. Senzația neplăcută nu dura mult. La final, pe cartilagiul exterior al uneia din fosele nazale sclipea o mică perlă. Încântare ! Operația de piercing a luat sfârșit cu bine. Adrian Cicea se pregătește pentru următorul client.

Hunedoreanul are atestat de cosmetician și o experiență relevantă în ceea ce ne-am obișnuit să denumim body-piercing, în fond o formă de augmentare a frumuseții corporale prin atașarea de corp a diferite bijuterii.   Harta anatomică a  body-piercing-ului începe la sprâncene şi se termină în zonele intime.

O mică perlă sclipește pe nasul clientei mulțumite

Piercingul, sensuri multiple

„Pentru mine piercing-ul e o afacere. Dacă acum 20 ani un astfel de serviciu nu avea nici un sens, din lipsă de clienţi,  azi există cerere.  E o dovadă că societatea s-a relaxat,  nu mai este inhibată. De ce au început şi hunedorenii  să îşi agațe pe corp diverse bijuterii?   Unii pot gasi ca fiind extrem de atractiv să plasezi o bijuterie într-un anumit loc de pe corp.  Alții folosesc această tehnică pentru a se identifica pe sine, ca individ, ca mod de gândire şi comportament sau pentru a identifica apartenența la o grupare specifică. În fine, o altă categorie de clienți marchează prin piercing  o ocazie specială în vieţile lor.  Unele cupluri  folosesc piercingul pentru a marca o logodnă, o nuntă sau o aniversare. Deși eu mă ocup cu piercingul,  personal nu sunt amator şi nu am apelat niciodată la un astfel de serviciu.  După vârsta de 30 de ani, optica se schimbă. Oamenii devin mai conservatori. Piercingul e pentru tineri”, mărturisește Adrian Cicea.

Dar chiar în zone intime?

Harta body-piercing-ului uman are câteva destinaţii consacrate: sprânceană, nas, limbă, buză, lobul urechii, pe ceafă, jos în zona lombară şi în zonele intime. „Cele mai dese solicitări sunt pentru nas sau ureche. Dar cam o dată la şase luni am şi comenzi pentru piercing în zone intime. Exclusiv de la persoane de sex feminin.  Primele piercing-uri de acest tip au fost destul de stresante. Eu sunt obligat să garantez confidețialitatea aplicării piercing-ului. Tot ce pot spune este că, clientele nu erau niciodată din Hunedoara în cazul acestui tip delicat de piercing”, ne spune  Adrian Cicea.

Public ţintă: fete sub 25 de ani

Evident pensionarii nu vin să-și facă piercing. Totuși cel mai în vârstă client al salonului de piercing este rocker trăit în Occident ani buni. „ Este un prieten de-al meu. Grosul clientelei este format însă din fete tinere sub 25 de ani. Ele îşi implantează verigi, cercei sau alte bijuterii în urechi, nas sau limbă, unicul piercing la care fac o uşoară anestezie. De pe la 30-35 de ani febra piercing-ului dispare în totalitate”, declară Adrian Cicea.

Oameni cu piercing, semne distinctive

Cei care vin aici pentru piercing sunt de obicei oameni pregnanți,  într-un fel sau altul.  Îi remarci ! Nu trec neobservați .  Am clienţi oameni de afaceri de succes,  interlopi, fete de tip fotomodel şi rockeri până-n 30 de ani. Am şi clienți mai în vârstă,  toţi însă străini sau trăiţi în Occident. Vin însă şi persoane mai puţin pregnante, mai discrete,  care de regulă îşi aplică un piercing în zone ascunse de vestimentație.  Intuiesc că o parte din clienți, cei care îşi aplică piercing în zonele intime sau pe limbă, sunt interesați de senzații şi experiențe noi în sfera eroticului, dincolo de efectul estetic realizat. (cover text)

 

Adrian SĂLĂGEAN

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *