Investiție de 90 de milioane de euro a celui mai mare retalier online din România, amplasată la km 19 pe A1

Cel mai mare retailer online din România, eMAG, a anunţat joi că investeşte 90 de milioane de euro într-un nou centru logistic, care se va întinde pe o suprafaţă de 130.000 mp, lângă A1, ce va fi gata anul viitor.

„eMAG investeşte 90 de milioane de euro într-un nou centru logistic, la km 19 al autostrăzii A1, care se va întinde pe o suprafaţă de 130.000 mp. Lucrările de construcţie vor începe luna aceasta şi se vor încheia în septembrie anul viitor, urmând ca, până în iulie 2022, să fie funcţionale toate automatizările şi tehnologiile. Investiţia în tehnologie pentru infrastructura logistică va contribui masiv la creşterea productivităţii, ceea ce va conduce la preţuri mai bune pentru clienţi”, anunţă compania.

Dacă până acum angajaţii mergeau să ia produsele de la raft, cu ajutorul noii tehnologii – un sistem care va genera o productivitate de patru ori mai mare – marfa va ajunge automat la angajat. De asemenea, comenzile multiple vor fi comasate într-un singur colet, ducând la scăderea volumului şi a consumului de carton necesar pentru ambalarea fiecarui produs în parte.

„Viteza de livrare va creşte pentru că se va reduce timpul de pregătire a comenzii din momentul plasării până în momentul predării către curier. În plus, capacitatea mare de stocare a noului depozit va permite creşterea gamei de produse din categorii precum fashion sau bunuri de larg consum, băuturi şi alimente”, spun reprezentanţii companiei.

Aceştia spun că centrul logistic este un pas în atingerea unuia dintre cele mai importante obiective ale companiei, de a oferi treptat infrastructură pentru antreprenorii digitali, fapt care va conduce la creşterea gamei de produse pe care sellerii le scot la vânzare.

Noul depozit va fi alimentat cu energie verde prin intermediul a 40.000 mp de panouri solare, iar pe o suprafaţă de 100.000 mp se vor planta copaci.

„Această investiţie este un pas major pentru dezvoltarea din următoarea decadă în care anticipăm o migrare masivă a oamenilor către comerţul în online şi o accelerare a digitalizării afacerilor. Valoarea produsă cu ajutorul tehnologiei vă fi distribuită către toţi cei care contribuie la evoluţia eMAG. Astfel,  generăm beneficii pentru clienţi, pentru antreprenorii digitali din eMAG Marketplace, pentru comunitate şi pentru angajaţi”, a spus Tudor Manea, director general eMAG.

Pentru a stimula şi mai mult dezvoltarea zonei aferente acestui proiect logistic, autorităţile locale şi centrale analizează înfiinţarea unui parc industrial, atrăgând astfel noi investitori în zonă, alături de eMAG, precizează compania.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este prezentă şi pe pieţele din Bulgaria şi Ungaria.

 

news.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *