Logo-ul de promovare al unui oraș a devenit marcă înregistrată

Logo-ul de promovare al orașului Uricani a devenit marcă înregistrată. Autoritățile locale au decis să înregistreze sigla și logo-ul la Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci (OSIM), care le-a acordat certificarea.

”După cum știți, orașul Uricani a început demersurile pentru declararea localității ca stațiune turistică de interes local. În seria acestor demersuri, am inițiat și procedura de înregistrare a logoului și siglei de promovare turistică a orașului nostru care este, atât la propriu, cât și la figurat, o poartă de intrare în Munții Retezat. Demersurile noastre continuă și sperăm să finalizăm cât de curând dosarul pe care îl vom depune la Ministerul Turismului pentru a obține acest statut de oraș stațiune turistică pentru Uricani, fapt care ne va permite să avem acces inclusiv la resurse bugetare naționale și europene pentru dezvoltarea turismului”, a declarat primarul Dănuț Buhăescu.

Primăria Uricani deține în proprietate marca logoului de promovare turistică ”Uricani-Oraș poartă de intrare în Parcul Național Retezat”, precum și sigla aferentă acesteia. Pe siglă sunt reprezentate grafic un munte, un cerb carpatin și un șoim în zbor, pe fundalul unei steag tricolor stilizat. Sigla cuprinde totodată și textul ”Uricani-Oraș poartă de intrare în Parcul Național Retezat”.

 

 

Colaborator

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *