În atenția administratorilor asociațiilor de proprietari!

Direcția de Asistență Socială Deva reamintește asociațiilor de proprietari din municipiul Deva obligativitatea de a transmite Compartimentului Asociații de Proprietari din cadrul DAS situația soldurilor elementelor de activ și pasiv, la data de 30 iunie 2022.

Conform Legii nr. 196/2018, care reglementează activitatea asociațiilor de proprietari, administratorul are obligația să întocmească, lunar, situația soldurilor elementelor de activ și pasiv –  adică, situația financiară a asociației.  De asemenea, actul normativ prevede ca această situație financiară să fie depusă, SEMESTRIAL, la compartimentul specializat în sprijinirea și îndrumarea asociațiilor de proprietari din cadrul administrației locale.

Ca atare, prin intermediul administratorului, toate asociațiile de proprietari din municipiul Deva trebuie să depună la Direcția de Asistență Socială Deva – Compartiment Asociații de Proprietari situația soldurilor elementelor de activ și pasiv, la data de 30 iunie 2022.

 

FORMULARUL privind situația financiară a asociației poate fi descărcat de pe portalul Primăriei Deva, www.primariadeva.ro, Secțiunea Servicii publice – Direcția de Asistență Socială sau accesând link-ul: https://www.primariadeva.ro/images/uploads/documente/Formular_Situa%C5%A3ie_elemente_activ-pasiv.pdf.

 

Formularele completate se depun la Registratura Direcției de Asistență Socială Deva (Str. I.L. Caragiale, nr. 4, etaj 1) sau se transmit online, pe adresa de e-mail: dasdeva@primariadeva.ro.

 

DE REȚINUT! Potrivit legii, neîndeplinirea atribuţiilor de către administratorul asociației de proprietari constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă de la 2.500 de lei la 5.000 de lei.

Proprietarii de apartamente pot consulta oricând situația financiară a asociației de proprietari – printr-o cerere scrisă, adresată președintelui.

În municipiul Deva, funcționează, în prezent, 448 de asociații de proprietari.

 

IMPORTANT! Atât reprezentanții asociațiilor de proprietari, cât și proprietarii pot solicita Direcției de Asistență Socială Deva sprijin, îndrumare sau consiliere privind obligațiile și drepturile ce le revin, potrivit legii, în administrarea proprietății comune, la numerele de telefon 0755.878.637 și 0254.218.030 / Tasta 7 (Compartiment Asociații de Proprietari), de luni până joi – între orele 8:00-16:30 sau vineri – între orele 8:00-14:00.

 

Direcția de Asistență Socială Deva

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *