Important pentru mămici!

Direcția de Asistență Socială Deva aduce la cunoștința persoanelor care solicită indemnizație pentru creșterea copilului, stimulent de inserție și alocație de stat pentru copii că actele necesare acordării acestor beneficii sociale se transmit electronic, pentru VERIFICARE, Serviciului Evidență și Plată Beneficii de Asistență Socială – pe adresa de e-mail: sepbas@primariadeva.ro.

Odată cu documentele, solicitanții vor transmite și numărul de telefon la care pot fi contactați.

Verificarea documentelor se va realiza în cel mai scurt timp, iar solicitanții vor fi anunțați telefonic cu privire la rezultatul acesteia.

Dosarele complete și corect întocmite se vor expedia apoi, prin poșta clasică sau prin curier – pe adresa: Direcția de Asistență Socială Deva, str. I.L. Caragiale, nr. 4 – pentru a fi înregistrate și transmise Agenției Județene pentru Plăți și Insecție Socială Hunedoara.

Lista actelor necesare pentru acordarea indemnizației pentru creșterea copilului / stimulentului de inserție / alocației de stat pentru copii este disponibilă pe www.primariadeva.ro, Secțiunea Direcția de Asistență Socială – PROBLEME/TIPIZATE/LĂMURIRI (link: http://www.primariadeva.ro/probleme-tipizate-lamuriri-directia-de-asistenta-sociala/), de unde pot fi descărcate și formularele necesare.

Informații suplimentare se pot obține telefonic, la numerele 0755.878.814 și 0799.992.311 (Serviciul Evidență și Plată Beneficii de Asistență Socială), de luni până joi – între orele 8:00-16:30 sau vineri – între orele 8:00-14:00.

 

Direcția de Asistență Socială Deva

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *